႐ုပ္ရွင္ကဗ်ာ
၁
တစ္ၿမိဳ႕လံုးရိွ
မီးလံုးမ်ား၊ မီးေခ်ာင္းမ်ား
တစ္ခုခ်င္းစီ
ပိတ္သြားသည္။
ဘဝကိုၿငီးေငြ႕ေနသူ လူငယ္တို႔သည္
လမ္းေပၚထြက္လာၾကၿပီး
အမ်ားသံုးေရကန္ထဲသို႔
အမ္ဖီတမင္းေဖ်ာ္ရည္ဂါလံႏွစ္ဆယ္ကို
ေလာင္းထည့္လိုက္သည္။
ကန္ထဲမွငါးတို႔ကိုဖမ္းကာ
ကန္ေပါင္ေပၚ၌ပင္ ကင္စားလုိက္ၾကသည္။
ေဘးခ်င္းကပ္ၿမိဳ႕တြင္
မီးမ်ားလင္းေနၿပီး ၄င္းကုိ
“ၾကတ္ကုန္း”ဟုေခၚသည္။
အေမွာင္ကိုေၾကာက္သူတို႔သည္
အေမွာင္ထဲတြင္ ေလခြ်န္တတ္ၾကသည္။
သူတို႔၏ေလခြ်န္သံကိုၿပန္ၾကားကာ
ပို၍ေၾကာက္သြားတတ္ၾကသည္။
ေလးေကာင္ဂ်င္ဝိုင္းတြင္
ေယာက်္ားမိန္းမတို႔
ၾကိတ္ၾကိတ္တိုးေန၏။
ၿမင္ကြင္းမ်ားထဲတြင္
မီးေလာင္ေနေသာပြဲေစ်းတန္းက
အလွဆံုးၿဖစ္၏။
ဤကဗ်ာသည္
အင္တာနက္လို၊ မူးယစ္ေဆးဝါးလို၊
ေကာ္ဖီႏွင့္စီးကရက္လို
သင္၏စိတ္ႏွင့္႐ုပ္ကို
ထိခိုက္ေစႏိုင္ပါသည္။
(David
Fincher ၏
Fight
Club)
႐ုပ္ရွင္ကဗ်ာ
၅
ကြ်န္ေတာ္
အိပ္ရာမွထသည္၊ မ်က္ႏွာသစ္သည္၊
အေဝးၾကည့္မွန္ေၿပာင္းကို
ေကာက္ကိုင္သည္၊ အိပ္ရာမွထသည္။
ေလနုေအးသည္
လမ္းၾကားထဲမွေခြးသားအမိကို
အဝတ္လဲေပး၏။
ေနာက္ေဖးအိမ္မွမိန္းကေလးသည္ မိေက်ာင္းအေရခြံကိုခြ်တ္၍
ဖြတ္အေရခြံကိုလဲဝတ္၏။
ကြ်န္ေတာ္တို႔၏ရပ္ကြက္သည္
ကမာၻ၏
အလယ္တည့္တည့္တြင္
ရိွပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ရပ္ကြက္၏ေဆာင္ပုဒ္--
“ကြ်နု္ပ္တို႔၏မိတ္ေဆြမ်ားအဆင္ေၿပလ်ွင္
ကြ်နု္ပ္တို႔ဝမ္းနည္းသည္”
ခ႐ုသင္းစြဲေနေသာဆင္ကိုေတာ့
ဆင္ၿဖဴေတာ္ဟုေခၚသည္။
ခယ္မေရာ၊
မရီးေရာ လိုက္ပြဲၿဖစ္သည္ဟု
အရပ္ထဲမွငနဲမ်ားကဆို၏။
လြန္ခဲ့ေသာငါးရက္ေလာက္က
ခိုးရာလိုက္သြားေသာစံုတြဲသည္
Melody
World အစီအစဥ္တြင္
ၿပန္ေပၚလာခဲ့သည္။
႐ုပ္ရွင္ကဗ်ာ
၆
မွန္ၾကည့္ေသာသူမ်ားကို
ၾကည့္မွန္ကၿမင္သည္။
မွန္ေပၚမွသနပ္ခါးစက္တို႔ကို
တံေတြးနွင့္ဖ်က္ေသာ္လည္း
အေပြးကိုမၿမင္ခဲ့သူမွာ
အပင္ကိုမသိေခ်။
ေရခ်ိဳးဇလံု၏ဆဲလ္ကိုယူ၍
ေရခ်ိဳးဇလံုေနာက္တစ္ခုကို
ၿပဳလုပ္၍မရပါ။
မွန္တစ္ခါၾကည့္တိုင္းသာ
ဆပ္ၿပာၿမွဳပ္တို႔၏ေအာက္သို႔
ဝါးတစ္ၿပန္စာနစ္ရသည္။
လက္မၾကီးတစ္ခုသည္
ဓါတ္ပံုေပၚမွ မိသားစုဝင္တို႔၏မ်က္ႏွာကို
အၾကိမ္ၾကိမ္ပြတ္၍
ဖ်က္၏။ အမွန္တကယ္အသက္ရွင္ခဲ့သူေကာ၊
မွန္ထဲ၌သာ
အသက္ရွင္ခဲ့သူပါ ေနာက္ဆံုးတြင္ေသၾကရသည္။
မည္သို႔ပင္ဆိုေစ
ေသသူ၏အုတ္ဂူကို မေလးမစားမၿပဳလုပ္အပ္ပါ။
(Yojiro
Takita ၏
Departures)
ေမာင္ေဒး
ေမာင္ေဒး
No comments:
Post a Comment